27 Mart 2013 Çarşamba

Maden Suyu

Maden suyu çoğu insanın hayatında olmazsa olmazlardandır. Ben de neredeyse her gün bir adet içiyorum. Birçok marka var ve markete gittiğimde hangisini alacağımı şaşırırdım. Rastlantı sonucu bir hekimin mutlaka düşük sodyumlu maden sularını tercih etmemiz gerektiğini duydum ve tabi hemen araştırmaya başladım sodyumun fazlası gerçekten vücut için zararlı.
Maden sularının Sodyum miktarları arasında o kadar fazla fark varmış ki görünce çok şaşırdım.
Bir markada 850 mg/Lt oranında bulunurken (yani litresinde 850 mg) başka bir markada sadece 45 mg/Lt bulunuyor evet sadece 45!!!
Siz de markete gittiğinizde hemen maden suyu şişelerinin arkasını çevirip bir bakın derim.
Ayrıca sağlık bakanlığının maden sularının içeriğiyle ilgili yaptığı bir analiz çalışması da var.Ona da buradan ulaşabilirsiniz.

http://arama.hurriyet.com.tr/arsivnewsmobile.aspx?id=-69309

Siz siz olun ne içtiğinize dikkat edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder