15 Ağustos 2011 Pazartesi

Merhaba Dünyalı

Ben de bu dünyadan bir yerlerden katılıyorum aranıza.belki okursunuz beni de.Ben neler mi yaparım??Ben kimim?
Üniversite mezunu bir işsiz olduğumu söylemekle başlayabilirim.Sanırım bu yıl KPSS için dershaneye başlayacağım.Bir yıllık evliyim..Eh üç aşağı beş yukarı bir yıl oldu.Kocamı çok seviyorum.Hayatımın tek vazgeçilmez kısmı o.Tam altı yılı doldurduk birlikte.Yedinci yılımıza girdik.
Ben de yazmak,yazdıklarımı paylaşmak için buradayım.Burada mesela çok sevdiğim bir yemeğin tarifinden bahsedebilirim.Çok iyi yemek yaparım bu arada.Neyi denediysem başarılı oldum yemek konusunda.Belki de aşçı,şef falan olmalıydım.Bol bol HBO,Abc gibi kanalların dizilerini izlerim.Mesela bu gece True Blood'ın yeni bölümü var.Yarın olsa da izlesek diye sabırsızlanmaktayım.Size izlediğim beğendiğim dizilerle ilgili yorumlar yapabilirim..Hah bak ilk işim bu olsun yarın gece size dizinin yeni bölümünü yorumlarım izledikten sonra.Bol spoiler veririm yalnız,izlemeden okumayın yazımı hehehe :)
Neyse ben daha çok bahsederim kendimden,gece gece temizlik yapmayı çok sevdiğimden şimdi gidip savaş alanına dönmüş mutfağımı toplayacağım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder