16 Ağustos 2011 Salı

Vampirler gerçek olsaydı

Bu aralar kocam ve benim favori dizilerimizden biri True Blood . Gerçekten severek izliyoruz.Oysa ben pek sevmezdim vampirli filmleri.Mesela şu alaca karanlık serisini pek sevemedim sanki.
Lakin True Blood'ı pek sevdim.Bu dizide olağanüstü varlıklarla dolu vampirler, periler, kurt adamlar, panter adamlar, şekil değiştirenler vs.
Balık burcu olarak hayal dünyam gerçekten çok geniş.Tabi yapacak fazla şey olmayınca da düşünmek için bolca vaktiniz oluyor. Düşünüyorum da mesela ben bu dünyada yani true bloodda anlatılan dünyada yaşasaydım eğer ne olmak isterdim.İlk aklıma vampir olmak geliyor tabiki, hani kalplerine tahta kazık saplamadıkça falan ölmüyorlar..O_o bir de güneşe çıkmak yok o ayrı. Aslında şekil değiştiren de olmak ilginç olurdu.Bu şekil değiştirenler kuş, böcek, köpek falan her türlü hayvana dönüşebiliyor. Biraz tehlikeli gibi görünse de güzel olurdu aslında. Minik bir sinek olup istediğin evin penceresinden içeri dalabilirsin ama ooo çok dikkatli olmak lazım yoksa biri sizi elindeki yastıkla duvara yapıştırabilir.
Ben True Blood'daki dünyada olsaydım ama vampirlere karşı olan tarafta olmazdım.Onlar da bir şekilde bu dünyada iseler onların da yaşama hakları olduğunu savunurdum sanırım. Hem düşünsenize hayat gerçekten çok ilginç bir hale gelebilirdi.
Dizide Sookie yarı insan yarı peri birşey. O da ilginç olabilirdi mesela farklı güçlere sahip olmak.Sookie insanların düşüncelerini okuyabiliyor. Bak bu çok ilginç olurdu. Bir süreliğine insanların düşüncelerini okuyabilmek. Düşünsenize iş görüşmesine falan gittiniz. Görüştüğünüz kişi hakkınızda ne düşünüyor, bütün görüşmeyi ona göre yönlendirebilirsiniz. Aslında düşünce okuma birçok konuda işe yarar. Hele satış departmanındakilerin çok işine yarar sanırım.
Sivrisinekler yine saldırdı bana. Ramazandan sonra ilginç bir deneye tabi tutacağım sivrisinekleri ama deneyin sonucuna bakabilecek kadar ayık olabilecek miyim, onu bilmiyorum..Deli gibi sarhoş olup damarlarımda ful alkol varken açacağım pencereyi, kapıyı dolsunlar içeri. Bakalım ısırdıklarında ne olacak? Hiç var mı bununla ilgili bir bilgi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder