4 Ocak 2012 Çarşamba

Lancome Hypnose Doll Eyes

Bu maskara hediye geldi bana lancomedan ben de hemen denedim ve hemen paylaşmak istedim.Bu maskara parfümlü olduğu için açtığınız anda gül  kokusu sizi karşılıyor ve bir süre burnunuzdan gitmiyor bu koku ama rahatsız edici bir koku değil.Fırça, uca doğru incelen, üçgenimsi formda ve sürümü oldukça kolay..Maskara bana geldiğinde gözümde hiç makyaj yoktu ve hemen denedim ben de.ilk izlenimim şöyle maskara kesinlikle kirpikleri tek tek ayırıyor ve uzatıyor asla topaklanma yapmıyor ama doldunluk konusunda çok iyi değil ben açık kumral biri olduğum için kirpikleirm de oldukça açık renkli ve seyrek ve kısa..Yani kısacası en kötü kirpiğe sahibim.Rimel olmazsa olmazlardan.Sonuç maskrayı sevdim ama benim gibi kirpikleri olanlar için biraz daha hacim veren birşey gerek.





2 yorum:

  1. güzel bir ürüne benziyor...

    YanıtlaSil
  2. Ben maskaraya degilde goze bayildim ne guzelcikmis ole masallahhhh seven ben

    YanıtlaSil