10 Ocak 2013 Perşembe

İnsanlar

İnsanlar ve garip davranışları hakkında yazmak istedim bugün. İnsanlar sizin mutlu olmanızı istemez başarılarınızı dıştan tebrik etselerde içten içe kıskanırlar sizi. Oysa hayatımızda yaşadıklarımız kendi tercihlerimizden oluşur. Başarılı olmak bizim elimizdedir, mesleğimizi biz seçeriz sonra eşimizi seçeriz. Çalışacağımız işi seçeriz. Ben her zaman tüm bunlarda huzru ararım. Mesela 2 yıl önce çok iyi kazandığım bir işim vardı, kaldı ki o zaman aldığım maaşı şimdi kazanamayan insanlar var. Ama asla huzurum yoktu işyerinde şimdi daha iyi farkediyorum da sürekli mobbinge maruz kalmışım o işimde. Her gece evde ağlıyordum o gün işyerimde yaşadıklarım için ve psikolojim öyle bir hale gelmişti ki itiraz da edemiyordum bana yapılanlara evet güçlü değilmişim o zamanlar. Oysa asla haksızlıkları kabullenmem. Her zaman hakkım olanı isterim. Neyse ki geçen yıl koskoca bir yılımı adadığım KPSSden tahminlerimden de yüksek bir başarı elde ettim çok şükür ve Allah izin verirse Haziran ayında atanmış olacağım mesleğimi yapabileceğim bir yere. (Elem tere fiş kem gözlere şiş)
Nazara o kadar inanıyorum ki, kıskanç haset insanların kötü enerjileriye başımı ağrıttığı zamanlar bile olmuştur. O kötü düşünen insanların negatif enerjilerinin dönüp dolaşıp kendilerini bulacağına da eminim zaten.
Dilerim herkes istediği hayal ettiği özlediği şeyleri yaşar. Bunlar için önce çalışmak başarı sonra da biraz cesaret lazım ve o cesaret öyle oluştu ki bende gümbür gümbür geliyorum, düşman çatlatıcam ;)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder