15 Ağustos 2013 Perşembe

Nivea Pure and Natural Nemlendirici Gündüz Kremi

En çok kullandığım güzellik ürünü tabi ki nemlendiriciler. Yüzüm için değişik değişik ürünler denemişimdir hep. 
Bir indirim sırasında %95 doğal içerikli nivea pure&natural ile tanıştım. Şu an ikinciyi bitiriyorum. Ben kuru ve hassas ciltler için olanı kullanıyorum. İndirimsiz fiyatı 25 TL civarı %50 indirimle 12 TL gibi bir fiyata almıştım.
Öncelikle bu kremin içeriğinin %95'ini doğal ürünler oluşturuyor. Argan yağı ve papatya özlü. İçerisinde:
Paraben
Silikon
Renklendirici
Mineral Yağ
BULUNMUYOR!
Ayrıca kırışıklık karşıtı ürünleri de mevcut aynı serinin. Ben henüz kırışıklık karşıtı ürünler kullanmıyorum.
Ben bu kremden çok memnun kaldım ve kesinlikle tavsiye ediyorum. Kokusu çok güzel kesinlikle rahatsız edici değil. Ürün hemen emiliyor ve güzel nemlendirme sağlıyor. Argan yağlı olması da büyük artı.
Negatif bir yönü var mı benim için yok. Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün. İndirimde görürseniz kaçırmayın kuru ve hassas cilt olanı hemen tükeniyor. Ben her indirimde stokluyorum.

  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder