25 Nisan 2012 Çarşamba

Çamaşırlar

Çamaşır yıkarken kullandığım temizlik ürünlerinden bahsetmek istedim.
Deterjan:Persil jel deniz esintisi
Bu üründen çok memnunum bittikçe alıyorum.hem güzel yıkıyor hem de toz deterjanlar gibi ürünlerin üstünde beyaz deterjan kalıntıları asla olmuyor; ayrıca çamaşırlar miss gibi de kokuyor.
Yumuşatıcı:vernel max parfüm incileri deniz esintisi
her ne kadar persil jelin içinde de bu üründen olsa da yeterli gelmediğini düşünüyorum ve çamaşırlar daha yumuşak olsun diye bu ürünü de kullanıyorum her seferinde.
Leke çıkarıcı:Ariel professional leke çıkarıcı,
leke çıkarıcı olarak da bu ürünü kullanıyorum.Bu ürünü genelde çamaşırları makineye atmadan önce lekenin üzerine döküp bekletiyorum.Bu şekilde daha etkili oluyor ama beyaz çamaşırlar da bir kapak ölçüsünde deterjanın ardından makineye ilave ederek de kullandığım oluyor.
Çamaşır maceram işte böyle. Bence en önemli şeylerden biri de çamaşırları yıkandığı gibi makineden çıkartıp kurutucuya yerleştirmek ya da sermek.ıslak kalan çamaşırlar kısa sürede koku yapıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder