14 Nisan 2012 Cumartesi

Tavuk ciğeri sote

Çoğu insan bilmez ve yemez tavuk ciğeri, ben de bir akşam yemeği davetinde yiyene kadar pek bilmez yemezdim.orada yiyince kendim de değişik tarifler demeye karar verdim.Bu tarif de çok kolay ve kendi tarifim
malzemeler:
1 paket tavuk ciğeri
2-3 adet sivri biber
1 soğan
kekik,karabiber,kimyon,pul biber,tuz
Öncelikle ciğerin yıkanıp kuşbaşı şeklinde ayıklanması kısmı önemli,ayıklarken içinde pıhtıların vb. kalmamasına özen gösterilmeli.Kuşbaşı şeklinde doğradığımız ciğeri, 2 kaşık zeytinyağı ile birlikte neredeyse pişene kadar bir tavada kavuruyoruz.Pişip kızarmaya başlayınca önce biberleri atıyoruz onları da birkaç kez karıştırdıktan sonra en son olarak soğanalrı atıyoruz.soğanın çok ölmesini kaybolmaısnı istemediğim için en son atıyorum.(bu arada soğan piyazlık doğranacak)Soğan da hafif pişince yemeğimiz tamamdır.En son üzerine baharatlarımızı tuzu atıp altını kapatıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder